VINDERSTRATEGI® til den mindre virksomhed

//VINDERSTRATEGI® til den mindre virksomhed
VINDERSTRATEGI® til den mindre virksomhed2018-08-28T05:38:06+00:00

VINDERSTRATEGI® – det unikke koncept

NUTID
FREMTID
ACTION

VINDERSTRATEGI® til den mindre virksomhed er en strategipakke målrettet den mindre virksomhed. Den er skræddersyet og tager hensyn til virksomhedens driftssituation.

Pakken indeholder:

  • En række lektier (baseret på unikke værktøjer) som virksomheden skal forberede til workshopdagene, herunder koordinering, gennemgang og review af lektier
  • Forberedelse af workshopdage
  • 3 super effektive workshopdage, herunder
    • 1 workshopdag omhandlende nutid (nuværende strategiske situation)
    • 1 workshopdag omhandlende fremtid (fremtidige positionering og målet)
    • 1 workshopdag omhandlede action (udvikling af strategien og plan for at nå målet)
  • Bogen “Strategi i vindervirksomheder”
  • Inspiration fra konkrete cases og eksempler fra lignende virksomheder og industrier
  • Hotline så virksomheden kan få vejledning efter behov undervejs i arbejdet
  • Output er en overordnet strategiplan/forretningsplan, som sætter målene for virksomheden og sørger for, at virksomheden forbliver eller kommer på den rette vej til at blive en vindervirksomhed®, herunder
    • Overblik over virksomhedens nuværende situation
    • Identificeret forandringsbehov
    • Klarlæggelse af den fremtidige position/retning herunder vision og mission
    • Plan for implementering/eksekvering incl. konkrete handlingsplaner for at sikre eksekvering af strategien
  • Slutteligt får virksomheden et certifikat på, at de har gennemført VINDERSTRATEGI® til den mindre virksomhed.

Hvorfor en Vinderstrategi® ?

Erfaringer viser, at den lærte teori omkring strategi alt for sjældent anvendes i praksis. Med denne strategipakke oplever virksomheden helt konkret, at teorien omsættes til praksis. Med udgangspunkt i bogen ”Strategi i vindervirksomheder”, som Mikael Vest fra Vinderstrategi A/S er forfatter af, og gennem Vinderstrategi A/S’ praktiske erfaringer med strategiarbejde, oplever virksomheden en ”hands-on” tilgang til de vigtige faser og værktøjer i strategiarbejdet. Med denne strategipakke skaber virksomheden sin helt egen Vinderstrategi® og får derved skabt fundamentet for vækst og endnu bedre bundlinje.

Hvad er udbyttet?

Denne strategipakke er for virksomheden, der søger inspiration og en dybere indsigt i, hvordan en Vinderstrategi® udarbejdes.  Måske står virksomheden overfor konkrete  udfordringer, ønsker at blive udfordret på udvalgte strategiske paradigmer, få et andet strategisk perspektiv  eller ønsker at udforske nye vækstmuligheder. Eller måske har virksomheden brug for indblik i specifikke strategiværktøjer og en veldefineret proces for, hvordan en Vinderstrategi® udarbejdes i en virksomhed.

Hvad siger andre?

Læs referencer indenfor strategiarbejde

Hvem er målgruppen?

Virksomheden har typisk mellem 5-20 mio. kr. i omsætning, en mindre ledergruppe på mellem 1-3 personer og har kun arbejdet begrænset med struktureret strategiarbejde.

Se tegnefilm der visuelt illustrerer omfanget og hvordan arbejdet foregår:

Faktaark
Kontakt os

Eller ønsker I selv at planlægge jeres næste strategiproces så få en konkret arbejdsplan i form af dette White Paper og få dermed input og svar på:

hvordan planlægges en strategiproces?

og modtag samtidig nyheder og blogindlæg fra Vinderstrategi A/S.