Strategi i vindervirksomhederI julesangen ”Cool jul med Pyrus” synger Pyrus “gør lige som jeg, gør julen mere cool”. Vil du gøre julen mere cool lige som Pyrus? Så har vi en god ide, der involverer bestseller strategibogen “Strategi i vindervirksomheder”….

Årets perfekte julegaveide

Giv Danmarks mest solgte strategibog ”Strategi i vindervirksomheder” til en du holder af eller sæt den på din egen ønskeseddel. Du kan købe bogen direkte på vores hjemmeside og få den leveret med posten. Eller kom forbi vores kontor og få den med straks.

Bestseller-bogen ”Strategi i vindervirksomheder ”er skrevet af strategisk rådgiver Mikael Vest, Vinderstrategi A/S, og er en unik samling af strategiske overvejelser, som gør det nemmere for bestyrelser, direktioner og topledelser at tackle de strategiske udfordringer og føre de virksomheder, de har ansvar for, frem mod vinderpositioner.

Igennem årerne har Vinderstrategi A/S udarbejdet en unik måde at arbejde med strategi, som altid sikrer dokumenterbar værdiskabelse. Det er også denne strukturerede tilgang, der beskrives i bogen “Strategi i vindervirksomheder“, som er blevet en bestseller solgt i mere end 27.000 eksemplarer. Interesseret i at vide mere om, hvad det unikke Vinderstrategi® koncept indebærer? Se også tegnefilmen som illustrerer det unikke Vinderstrategi® koncept her.

Bogen indeholder:

  • En samlet, enkel og praktisk fremstilling af strategi, som gør at du kan se strategi i en helhedsopfattelse omkring virksomheden, både hvad angår virksomhedens relationer til omgivelserne og virksomhedens interne ressourcer og kompetencer.
  • En struktureret måde at arbejde med strategi på som sikrer dokumenterbar værdiskabelse
  • En række konkrete cases fra erhvervslivet
  • Praktiske erfaringer fra mere end 300 strategiske forandringsprojekter

Det siger andre om ”Strategi i vindervirksomheder”

”Med Strategi i vindervirksomheder fik vi inspiration til en global vækststrategi”

Adm. direktør Bo Lybæk, GPV international A/S.

… den er velstruktureret og selve processen er fanget i en model, der er logisk og til at huske. Men den vigtigste grund er forfatternes måde at arbejde med “kritiske succesfaktorer”, der sikrer at fokus rettes mod de ”rigtige” ting i implementeringsprocessen. Strategi i Vindervirksomheder får mine varmeste anbefalinger.”

Managing Director, Kristian Ravn, Universal Foundation A/S.

Har du brug for nyt input til, hvordan du kan tænke ud af boksen og tage et proaktivt mindset i arbejdet med din virksomheds strategi? Så kontakt os her for en uforpligtende snak.

Du kan også følge os på LinkedIn, Facebook, Twitter eller Instagram, hvor vi deler strategiske vitaminpiller i form af videoer og artikler om virksomhedsstrategi.