En Vinderstrategi® skaber Return on Investment

//En Vinderstrategi® skaber Return on Investment

En Vinderstrategi® skaber Return on Investment

Return on investment

Dette er første år med vores nye strategi, og vi har opnået 17% højere kundetilgang i 2018 sammenlignet med 2017, hvilket er den bedste vækst vi har haft. Vi har med stor værdi anvendt Vinderstrategi A/S sammen med 2 andre samarbejdspartnere, som også er her i dag. De hjælper os alle 3 i vores samlede strategiske bevægelse“.

Udtalte CEO, Jørgen Stensgaard, Waoo A/S ved et arrangement tidligere på året, hvor Vinderstrategi A/S var inviteret til at holde et strategisk indlæg.

Fokus på output

I dag er det afgørende for en virksomhed at den konkrete værdi, der kommer ud af et strategiudviklingsforløb skaber konkret værdi på top og eller bundlinje. Med andre ord er virksomheder meget interesseret i at se afkastet af deres investering i strategiarbejdet.

Hos Vinderstrategi A/S har vi udviklet et unikt koncept, som netop sikrer dokumenterbar værdiskabelse af virksomhedens strategiarbejde. Vi tilbyder et skræddersyet strategisk partnerskab, der tager hånd om de strategiske elementer samt sikre implementeringen så vi i fællesskab kan udvikle og styrke netop din vindervirksomhed.

Hør CEO, Jørgen Stensgaard, Waoo A/S fortælle om sine erfaringer med det unikke Vinderstrategi® koncept

I videoen  fortæller Jørgen Stensgaard om sine erfaringer med en strategiproces baseret på det unikke Vinderstrategi® koncept:

  • Hvorfor valgte Waoo A/S Vinderstrategi A/S som deres ekstern strategirådgiver
  • Waoo A/S´ opleves af det unikke Vinderstrategi® koncept
  • Return on investment af strategiarbejdet

 

Læs mere om Waoo A/S på deres hjemmeside.

Interesseret i at vide mere, om hvordan en Vinderstrategi® skaber dokumenterbar værdiskabelse? Så download White Paper – Dokumenterbar værdiskabelse med en Vinderstrategi

Ønsker du også en dokumenterbar strategiproces der kan måles på top og bundlinje? Så kontakt os her for en uforpligtende snak.

Du kan også følge os på LinkedIn, Facebook, Twitter og Instagram, hvor vi deler strategiske vitaminpiller i form af videoer og artikler om virksomhedsstrategi