Hør 4 deltageres helt konkrete erfaringer med strategikurset

//Hør 4 deltageres helt konkrete erfaringer med strategikurset

Hør 4 deltageres helt konkrete erfaringer med strategikurset

Mange holder sig løbende opdateret med nye udviklingsmuligheder – gør du også det? Så hør her 4 deltageres konkrete erfaringer med strategikurset…

Den bedste garant for værdiskabelse er tilfredse kunder 

At vælge det helt rigtige strategikursus kræver research og overvejelser. Hertil vægtes anbefalinger og erfaringer fra andre også højt. For at give endnu mere klarhed om strategikurset er noget for dig og din virksomhed, har vi spurgt en række tidligere kursusdeltagere om deres oplevelse af strategikurset samt udbytte. Se og hør hvad 4 af deltagerne siger om strategikurset i videoen herunder:

Læs flere kursusreferencer her.

En 3-dages rejse ind i strategiens verden

Næste strategikursus afholdes den 12., 13. og 14. november 2019 hos Audi Gladsaxe og henvender sig til virksomhedsejere og -ledere, bestyrelsesmedlemmer, administrerende direktører, HR-, økonomi- og salgsdirektører og strategiansvarlige. Nedenfor får du et overblik over hvad, du kommer igennem i løbet af kurset.

På dag 1 arbejdes der med:

  • Hvad er strategi? Hvordan udvikles den bedst? Og hvilke værktøjer virker?
  • Fokus på eksterne strategifaktorer, herunder omverdenen, identifikation af markedsmuligheder og konkurrenceforhold, samt markedsviden og krav til kundeorienteret udvikling
  • Fokus på interne strategifaktorer, herunder samspillet og udfordringerne mellem ejere, bestyrelse og ledelse, og hvordan det kan håndteres
  • Virksomhedens forandringsbehov

På dag 2 arbejdes der med:

  • Fokus på virksomhedens fremtidige positionering
  • Fokus på betydningen af megatrends i samfundet, herunder digitalisering og disruption
  • Udvikling og fastlæggelse af hvilke langsigtede intentioner virksomheden har og hvilken position i markedet virksomheden ønsker at indtage
  • Udvikling af vision og mission
  • Opstilling af relevante tiltag, herunder værktøjer til at nedbryde strategien til specifikke og håndterbare mål, der nemt kan eksekveres og følges op på

På dag 3 arbejdes der med:

  • Fokus på strategisk handlekraft
  • Fokus på konkrete værktøjer og metoder, der sikrer organisering, implementering og eksekvering
  • Fokus på væsentlige faldgruber i strategiarbejdet, herunder værktøjer til at overkomme disse

Herudover vil der på en af dagene være et indlæg fra CEO, Jørgen Stensgaard, Waoo A/S som vil dele sine egne erfaringer fra strategiarbejdet.

Er du klar til tage på en 3-dages rejse ind i strategiens verden? Så læs mere og tilmeld dig her.

Har du spørgsmål eller kommentarer til overstående, så er du altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak.

Du kan også følge os på LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram og YouTube hvor vi deler strategiske vitaminpiller i form af videoer og artikler om virksomhedsstrategi.