Som et led i branchesamarbejdsaftalen mellem Danske Mode & Textil og Vinderstrategi A/S har Dansk Mode & Textil ved adm. direktør Christoffer Ritzau netop sendt et følgebrev samt brochure til alle medlemmer.
Brochuren fortæller medlemmerne om aftalen og giver yderligere information om de enkelte ydelser og de muligheder som aftalen indeholder.
I brochurens forord står der:
Kære medlemmer og serviceabonnenter, Dansk Mode & Textil og Vinderstrategi A/S har indledt et spændende samarbejde, der giver alle medlemmer og serviceabonnenter adgang til fordelagtige strategi- og bestyrelsesydelser.
Vores egen virksomhedsstrategi blev gået efter i sømmene, da Dansk Mode & Textil, forud for denne brancheaftale, valgte at indgå i samarbejde med Vinderstrategi A/S i forbindelse med vores seneste strategiproces.
Vi kan hermed af egen erfaring berette, at der er en tæt sammenhæng mellem navnet på vores nye samarbejdspartner samt dybden af det stykke arbejde, der præsteres for deres kunder. Vinderstrategi A/S har et forpligtende navn, som de til fulde lever op til.
Få en smagsprøve og start allerede i dag med et gratis møde om din virksomheds strategi.
Christoffer Ritzau
Adm. direktør
Se hele brochuren i den elektroniske udgave her eller under beskrivelsen af brancheaftalen.