Hvordan går det med strategiarbejdet i marketingsafdelingen?
En strategi er forudsætningen for en marketingsstrategi. Faktisk vil vi vove at påstå at det er forudsætningen for hvilken som helst underliggende forretningsstrategi i virksomheden.
Det har det digitale marketingsbureau Become ApS spurgt om vi vil uddybe, så derfor stiller vi op til et webinar herom. Det sker torsdag den 18. juni 2020 kl. 10.00-11.00 via Become ApS’ platform.
I webinaret kan du blive klogere på hvorfor en strategi er forudsætningen for en marketingsstrategi og hvordan det vil gøre arbejdet med marketing lettere.
Vi dykker ned i, hvordan en strategi er medvirkende til at skabe bedre forudsætninger for blandt andet marketingsaktiviteterne i din virksomhed. Strategi skal afspejle sig i alle kroge i virksomheden – inklusiv i marketingsafdelingen. For hvis ikke marketingsfolkene er klar over missionen, visionen og værdierne, hvordan skal de så vide hvem de skal kommunikere til? Hvilket budskab de skal kommunikere, og hvordan de skal kommunikere det?
Med andre ord, vil du helt konkret få indblik i hvordan du kan mestre dit strategiarbejde, så marketingsstrategien sidder lige i skabet, og du kan sælge dit budskab med præcision og til den rigtige målgruppe.
Genopfrisket din viden
Hvis du gerne lige vil have genopfrisket hvad det nu lige er en strategi er, og hvad en digital strategi egentlig går ud på så kan du læse meget mere om det her.
Hvad er en digital markedsføringsstrategi?
Deltag sammen med din kollega
Et godt råd er at deltage sammen med din kollega, så I kan sparre med hinanden efterfølgende om alt det I har lært ved webinaret.
Tilmeld dig her, og huske at dele tilmeldingslinket med din kollega.
OBS!
Webinaret afholdes af Become ApS og via deres platform. Derfor skal alle spørgsmål vedrørende teknik, PowerPointSlides og optagelser gå gennem dem.
Har du brug for nye inputs til, hvordan du kan tænke ud af boksen og tage et proaktivt mindset i arbejdet med din strategiske forretningsmodel? Så kontakt os her for en uforpligtende snak.
Du kan også følge os på LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram, og YouTube hvor vi deler strategiske vitaminpiller i form af videoer og artikler om virksomhedsstrategi.