Strategi i vindervirksomheder er nr. 1 på Børsens Top-10 liste over de mest solgte danske management- og erhvervsbøger i dagens udgave (5. april 2013).
Ca. 10 år efter at bogen udkom første gang er den seneste udgave nu ikke kun den mest solgte strategibog i Danmark nogensinde – det er også en bog der vedvarende blander sig i toppen af det bredere felt at generelle ledelsesbøger.
I Strategi i vindervirksomheder har vi opsamlet vores erfaringer med hvordan der skabes vindervirksomheder og du kan efter at have læst bogen selv gennemføre en god og grundig strategiproces. Du kan hente en gratis læseprøve af Strategi i vindervirksomheder her.
Top-10 listen ser sådan ud:
- Mikael Vest og Jørgen Lægaard: ”Strategi i vindervirksomheder”
- Stephen R. Covey: ”Syv gode vaner”
- Steen Hildebrandt m.fl.: ”Introduktion til teori U”
- M. L. Attrup, J.R. Olsson: ”Power i projekter og portefølje”
- M. Pedesen og A.R. Kristensen: ”Strategisk selvledelse”
- Spencer Johnsen: ”Hvem har flyttet min ost?”
- John P. Kotter: ”I spidsen for forandringer”
- M. Christensen og A. Seneca: ”Kend din opgave”
- Peter Svarre: ”Den perfekte storm”
- Th. Wedell-Wedellsborg og P. Miller: ”Innovation as usual”
God fornøjelse!