I samarbejdet med Vinderstrategi A/S oplever vores kunder passion og ikke pligt – det udmønter sig i, at kunderne oplever holdning og engagement ud over det sædvanlige samt handlekraft og fleksibilitet. Netop de nøgleord skinner meget tydeligt igennem vores nye CSR sponsorat som går til Ungdommens Røde Kors, vinterlejr som hvert år giver udsatte børn en tiltrængt succesoplevelse. Her er der tale om frivillige mennesker der har en passion for at hjælpe.
Lejren afholdes af 12 dedikerede frivillige fra Ungdommens Røde Kors’ Ferielejre. Gruppen tæller 2 skiinstruktører, 2 lejrledere, en læge og en sygeplejerske, 1 kok og flere andre med specielle kompetencer ud i at begå sig i de norske fjelde og undervise i skiløb. De har meget fokus på at børnene bliver habile skiløbere i løbet af den uge lejren varer. For mange børn er det en uvant succesoplevelse at kunne klare den sorte pist sidst på ugen. Samtidig giver skiløb fællesskab, sammenhold og masser af motion – alt sammen noget mange af børnene savner i deres hverdag. De laver også mange andre ting på lejren end skiløb. De graver snehuler og sover i dem, hvis der er sne nok, slår katten af tønden på kælk, laver ture til det lokale eksotiske supermarked, hygger i hytten, spiller spil og børnene får også lov til at hjælpe til i køkkenet. Alt sammen er det med til at give børnene en unik oplevelse af fællesskab.
Vi er glade og stolte af at kunne gøre en forskel også her.
Læs mere om støtten nederst på siden her