Vi har samlet 4 af vores klummer til dig, hvor vi dykker ned i karrierestrategierne hos fire fremtrædende danske musikere. Er du nysgerrig på at vide, hvilke strategier vi mener, der blandt andet har været afgørende for disse musikeres succes? Ønsker du at opdage, hvordan vi kan overføre deres indsigter til erhvervslivet for at opnå lignende resultater? Så læs med!

Tobias Rahim

Klumme: “Kan din virksomhed hypes som denne musiker?”

Popmusikeren Tobias Rahim har på kort tid opnået stor popularitet og udsolgte koncerter. Opdag hvad vi tror hemmeligheden er bag Tobias Rahims eksplosive popularitet! Læs klummen, hvor vi afslører vores bud på Rahims velovervejede strategi, der skaber eksklusivitet og efterspørgsel.

Bliv inspireret af hans “al omtale er god omtale” tilgang og forudsig, om hans berømmelse vil nå nye højder!

Gulddrengen

Klumme: “Hvad kan vi lære af Gulddreng?”

Gulddreng opnåede pludselig stor popularitet i 2016 og dominerede hitlisterne med sine singler. Vi fremhæver, hvordan Gulddreng formåede at blive lytternes foretrukne valg, og svær at efterligne. Gulddrengs brug af branding, samarbejde og innovative kommunikationsmetoder er noget som virksomheder kan tage ved lære af.

Klummen opfordrer virksomhedsledere til at tænke på, hvordan de kan opnå en vinderposition, og bevare den i lang tid!

Christopher

Klumme: “Kan erhvervslivet lære af Christopher”

Christopher er et fremragende eksempel på, hvordan modeling kan udnyttes i yderste potens, og at det virker.  Læs klummen, der afslører, hvad vi mener er hans gennemtænkte strategi for succes, og hvordan erhvervslivet kan lære af den. Bliv introduceret til begrebet “modeling”, der har ført til succes for bl.a. Steve Jobs og Apple.

Find ud af, hvordan Christopher bruger evolutionær innovation til at skabe sin egen unikke vej til succes. Et inspirerende eksempel på, hvordan virksomheder kan udnytte modeling til at opnå stor succes!

L.O.C.

Klumme: “L.O.C. – innovationens mester”

Opdag hvad vi mener er L.O.C’s geniale forretningsmodel! Hvordan tjener han penge, mens han forærer sit album væk? Læs denne klumme, og bliv inspireret til at tænke “ud-af-boksen” i din egen virksomhed. Innovation i praksis – få alle detaljerne i klummen! 

Den første kop kaffe koster ingenting

Du er altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende dialog om hvordan vi kan hjælpe din virksomhed stærkt videre.