Hvordan laver man en strategi?
Strategiarbejdet opdeles efter vores erfaringer i 3 faser; 1) strategisk analyse, 2) strategiske intentioner og 3) strategiske mål og s [...]
Strategiarbejdet opdeles efter vores erfaringer i 3 faser; 1) strategisk analyse, 2) strategiske intentioner og 3) strategiske mål og s [...]
Vores anbefaling er ja. Det afhænger dog af ejernes præferencer og virksomhedens forretningsmodel. CSR kan skabe merværdi til virksomh [...]
Ja. Tendenser som bæredygtighed, samfundsansvar og FN’s 17 Verdensmål bør virksomheden have fokus på bliver inkorporeret i strategien. [...]
Da der er en stigende tendens til at kunder (både B2C og B2B) lægger vægt på at virksomheder tager et vist samfundsansvar, kan bæredyg [...]
Uden strategi er virksomhedens eksistensgrundlag overladt til tilfældigheder. Alle har brug for at tænke og arbejde med strategi for at [...]
Ja strategi betyder fravalg af aktiviteter efter vores erfaringer – fordi strategi også betyder fokus 100 %. En ny strategi betyder of [...]
Der er sket en tendens i samfundet hvor forbrugere vægter samfundsansvar og bæredygtighed over pris. Det er derfor vigtigt som virksom [...]
Strategi er måske direktionens og bestyrelsens mest værdiskabende redskab, der kan drive virksomheden til økonomisk vækst – men strateg [...]