Søndag den 19. maj 2013 bragte Jyllands-Posten en klumme af Mikael Vest, Vinderstrategi A/S.

At arbejde og tænke strategisk er vigtigt for alle virksomheder i alle brancher. Vi sætter en ære i at arbejde i mange brancher og har glæde af at kunne videregive inspiration fra een branche til en anden.! Derfor var det også en fornøjelse, da vi fik invitationen og muligheden for at besøge verdens 40. stærkeste brand i USA, nemlig Deere & Company. For hvad kan vi alle lære af dem?

Ligesom vi i den nyeste udgave af bogen ”Strategi i vindervirksomheder” har haft fornøjelse af Ole Lynggaard A/S og har kunnet lære og lade os inspirere af dem ser vi også besøget hos Deere & Company som en spændende inspirations case uanset hvilken branche man arbejder i.  Hos Ole Lynggaard A/S er det primære hovedpunkt, hvordan en virksomhed med nogle interne styrker via et strategisk fokus kan få tilført nogle flere egenskaber, der skaber fundamentet for succes og vækst. I klummen kan du læse hvilke hovedpunkter Deere & Company har fokus på. Så uanset hvem vi er eller hvilket udgangspunkt vi har kan vi lære af hinanden – uanset om det handler om smykker eller store maskiner.

Læs hele klummen her.