Ved hvordan du differentierer dig og opbygger konkurrencefordele? Hvordan du styrker dit salgsarbejde og sikre et stærkt beslutningsgrundlag for din fremtidig strategi? Og hvordan du sikrer at det produkt du tilbyder dine kunder, faktisk skaber gevinst for dem, og opfylder deres behov?

Så kan en analyse af dit marked, kunder, branche eller konkurrenter hjælpe dig med det. Og så kan vi hjælpe dig med at lave analyserne – fuldstændig skræddersyet til dit behov og dine ønsker.

Men hvorfor skal du overhovedet analysere dit marked, branche, kunder eller konkurrenter?

Vi har flere års erfaringer med at hjælpe virksomheder stærkt videre, ved at analysere deres marked, branche, kunder eller konkurrenter, men i stedet for at fortælle om al vores erfaring, vil vi hellere fortælle dig hvorfor.

Du skal analysere dit marked, branche, kunder og konkurrenter fordi:

1. Du får en dybdegående indsigt i, og forståelse for din virksomhed og dine interessenter

2. Du sikrer dig et stærkt beslutningsgrundlag forud for nye investeringer, så du opnår det bedste udbytte

3. Du skaber et godt fundament for vækst og indtjening

4. Du får et stærkt grundlag for at foretage strategiske til- og fravalg for din fremtidige strategi, og konkrete idéer til dine fremtidige strategiske tiltag i virksomheden.

Det her er faktisk kun fire overordnede gevinster. Og der er altså mange flere. Men i stedet for at liste dem alle op, så har vi lavet en oversigt over hvad dit konkrete udbytte er hvis du ønsker vores hjælp til en kunde-, markeds-, branche- og konkurrentanalyse. Så kan du nemmere danne dig et overblik.

Vi har overblikket til dig – så du skal kun koncentrere dig om hvilke(n) analyse(r) der kan give dig det maksimale ud af din virksomhed.

Bare rolig – den ligger fast på hjemmesiden, så du kan altid finde den lige her.

Og så til det gyldne spørgsmål

Hvad koster det?

Vi skræddersyer altid den enkelte analyse til din virksomheds behov og ønsker, og udarbejdes i tæt samarbejde med dig. Derfor kan vi ikke sige en nøjagtig pris til dig, men vi kan give et indblik i priserne her.

Hvis du er interesseret i at læse mere om den enkelte analyse, kan du bliv klogere på den enkelte analyse nedenfor:

Kundeanalyse

Markedsanalyse

Brancheanalyse

Konkurrentanalyse

Har du brug for nye inputs eller inspiration til, hvordan du kan tænke ud af boksen og tage et proaktivt mindset i arbejdet med din virksomheds strategi? Så kontakt os for en uforpligtende snak.

Du kan også følge os på LinkedIn, Facebook, Twitter og Instagram, hvor vi deler strategiske vitaminpiller i form af videoer og artikler om virksomhedsstrategi.