Hvad er en markedsanalyse?
Først er det vigtigt at definere hvad er et marked kontra en branche. Vi definerer det således: ”Marked refererer til den gruppe af pe [...]
Først er det vigtigt at definere hvad er et marked kontra en branche. Vi definerer det således: ”Marked refererer til den gruppe af pe [...]
I en kundeanalyse, kan I opnå dyb indsigt i kundernes fremtidige behov, ønsker og forventninger og få redskaber til at tilbyde unikke [...]
Først er det vigtigt at definere hvad er en branche kontra et marked. Vi definerer det således: ”Branchen er en overordnet betegnelse [...]
En konkurrentanalyse skaber et overblik over dine væsentligste konkurrenters strategiske retning, deres økonomiske udvikling og genere [...]
Ledelsens valg af retning for virksomheden, hvor ledelsen har udviklet et mentalt billede af en mulig og ønskværdig fremtidig position [...]
Virksomhedens eksistensberettigelse med afgrænsning af forretningsområde(r), så det er klart, hvad virksomheden skal leve af: Hvem vir [...]
Der er mange begreber og benævnelser vedrørende det samfundsmæssige ansvar. Om man taler om ”Corporate Social Responsibility” (CSR), ” [...]
Før der arbejdes med ESG er det store spørgsmål at stille sig selv om virksomheden vil spille uafgjort eller vinde spillet? Med andre [...]