“Strategi i vindervirksomheder” er Danmarks meste solgte strategibog og er skrevet af Mikael Vest, Vinderstrategi A/S. Læs mere om Mikael Vest her.

”Strategi i vindervirksomheder ” (solgt i  mere end 20.000 eksemplarer) er en unik samling af strategiske overvejelser, som gør det nemmere for bestyrelser, direktioner og topledelser at tackle de strategiske udfordringer og føre de virksomheder, de har ansvar for, frem mod vinderpositioner.

Køb Strategi i vindervirksomheder
Bogen handler om og er skrevet til danske virksomheder og indeholder alle væsentlige og anerkendte teorier og modeller om virksomhedsstrategier.

Bogen inddrager desuden en række konkrete cases fra erhvervslivet, som alle stræber efter at blive en vindervirksomhed®.

Står virksomheden for eksempel overfor nogle af nedenstående udfordringer, så kan “Strategi i vindervirksomheder” give inspiration, gode råd og input til strategiarbejdet.

  • Hvordan udvikler vi virksomheden til næste vækstniveau?
  • Hvordan håndterer vi konkurrenterne og opnår større bundlinje?
  • Hvordan udvikler vi vores kernekompetence?
  • Hvordan udfører vi en strategiproces, der giver os en skarp og holdbar strategi?
  • Hvordan får vi strategien implementeret så den virker?

Bogen tager udgangspunkt i målgruppens verden, som er:

  • Virksomhedsledere, som ønsker overblik, inspiration og værktøjer til strategiarbejdet
  • Virksomhedsrådgivere, der ønsker at være bedre rustet til strategidrøftelser med den virksomhed, som de arbejder for
  • Studerende ved højere læreanstalter, der ønsker målrettet viden i et forståeligt sprog og på et højt teoretisk grundlag

Bogen er stadig den første og eneste danske strategibog, der fortæller, hvad der skal til for at blive en vindervirksomhed®.

”Strategi i vindervirksomheder” kan derfor klart anbefales som et værktøj når der arbejdes med professionalisering af strategiarbejdet i danske virksomheder, da den gør læseren skarpere på disciplinen ”strategi” og begrebet ”vindervirksomhed®”. Bogen giver på en letlæselig og struktureret måde overblik over strategiarbejdet og bidrager til at virksomheden får en god og holdbar strategiudvikling.

Uddrag af anbefalinger

Jeg finder bogen og specielt de cases, der behandles, aldeles fremragende

Direktør Ole Steffensen, Olav W. Hansen A/S

Strategi i vindervirksomheder er for mig som erhvervsadvokat og bestyrelsesmedlem et meget velegnet værktøj

Advokat Mogens Birkebæk, Abel & Skovgaard Larsen Advokatfirma.

Download en læseprøve af “Strategi i vindervirksomheder”

ÅBEN OG DOWNLOAD GRATIS LÆSEPRØVE

Du kan download en gratis læseprøve af bogen, der indtil nu er solgt i mere end 20.000 eksemplarer. Læseprøven indeholder bl.a. hele kapitel 1 som er de opsamlede erfaringer om hvad der skal til for at blive en vindervirksomhed®.

Læs forord
Se indholdsfortegnelse

Køb “Strategi i vindervirksomheder” og få inspiration sammen med 20.000 andre topledere

“Strategi i vindervirksomheder” kan købes gennem Vinderstrategi A/S´ webshop (pris kr. 560,00 eksl. moms) eller find en anden forhandler her.

“Strategi i vindervirksomheder” kan også bestilles ved at udfylde kontaktformularen til højre på denne side.

Strategi i vindervirksomheder

Hvis du har lyst har du – uanset hvor mange “Strategi i vindervirksomheder” som du køber mulighed for en personlig hilsen i bogen af forfatter Mikael Vest.

Køb Strategi i vindervirksomheder

Relaterede ydelser som måske også har din interesse.