Køb “Strategi i vindervirksomheder”

Opdag hemmelighederne bag vindervirksomheders strategi i denne nyrevideret 8. udgave af bestselleren – “Strategi i vindervirksomheder”

560,00 kr. ekskl. momsTilføj til kurv

”Strategi i vindervirksomheder” er den eneste danske bog, der indeholder opskriften på, hvordan du fører din virksomhed frem mod at blive en vindervirksomhed®

Læseprøve – Strategi i vindervirksomheder

Download en gratis læseprøve af bogen og modtag samtidig nyheder og blogindlæg fra Vinderstrategi A/S

 

Solgt i mere end 35.000 eksemplarer

Bestselleren, som er solgt i mere end 35.000 eksemplarer ”Strategi i vindervirksomheder” byder dig ind i et univers, hvor implementerbar strategi, der virker i praksis, er omdrejningspunktet.

Bogen tager dig gennem en rejse i strategiens verden, hvor du får en unik samling af strategiske overvejelser. De strategiske overvejelser giver bestyrelser, direktioner, topledelser og strategiansvarlige et bedre grundlag for nemmere at kunne tackle de strategiske udfordringer, der kan opstå.

 

Highlights:

 

  • Strategi fra A-Å til den der ønsker overblik, inspiration og værktøjer til strategiarbejdet.
  • Målrettet til danske virksomheder, der ønsker at være bedre rustet til strategiarbejdet.
  • Ideel for virksomhedsledere, rådgivere og studerende ved højere læreanstalter, der ønsker målrettet viden i et forståeligt sprog og på et højt teoretisk grundlag.

Dyk ned i Danmarks bedst sælgende strategibog, “Strategi i vindervirksomheder,” og gør ligesom mere end 35.000 andre og køb denne bestseller i en nyrevideret 8. udgave med emner om bæredygtighed og ESG , og få din veldokumenteret guide til at skabe en strategi, der virker.

Står din virksomhed for eksempel overfor:

  • Hvordan udvikler vi virksomheden til næste vækstniveau?
  • Hvordan håndterer vi konkurrenterne og opnår større bundlinje?
  • Hvordan udvikler vi vores kernekompetence?
  • Hvordan udfører vi en strategiproces, der giver os en skarp og holdbar strategi?
  • Hvordan får vi strategien implementeret så den virker?

Så kan “Strategi i vindervirksomheder” give værktøjer, inspiration, gode råd og inputs til strategiarbejdet.

560,00 kr. ekskl. momsTilføj til kurv

Bogen der tager udgangspunkt i målgruppens verden

“Strategi i vindervirksomheder” er en bog, der tager strategien ned i øjenhøjde ved hjælp af et letforståeligt sprog, og konkrete cases fra danske virksomheder som alle stræber efter at blive en vindervirksomhed®.
Bogen er tilmed skrevet til og om danske mellemstore og store virksomheder, og tager derfor udgangspunkt i målgruppens egen virkelighed.

Målgruppen er:

  • Virksomhedsledere, som ønsker overblik, inspiration og værktøjer til strategiarbejder
  • Virksomhedsrådgivere, der ønsker at være bedre rustet til strategidrøftelser med den virksomhed, som de arbejder for
  • Studerende ved højere læreanstalter, der ønsker målrettet viden i et forståeligt sprog og på et højt teoretisk grundlag.

Forfatter til bogen, Mikael Vest, har erfaringer fra over 400 strategiske projekter i bagagen. Derudover er Mikael også grundlægger af Vinderstrategi A/S, professionel bestyrelsesformand og -medlem i en række bestyrelser samt ekstern lektor ved Aarhus Universitet. Mikael Vest er derfor det oplagte bindeled mellem den teoretiske og den praktiske verden, da Vest kender og arbejder for, og med begge. Læs mere om Mikael her.

Hvad siger andre om bogen?

Adm. direktør – Kasper Nørgaard – Samson Pumps A/S

“Strategi i vindervirksomheder har lært mig betydningen af, at alle ved, hvor vi står i dag, og hvor vi skal hen i morgen.”

Adm. direktør – Bo Lybæk – GPV International A/S

”Strategi i vindervirksomheder gav værktøjer, så vores strategiarbejde blev praktisk.”

Direktør Ole Steffensen, Olav W. Hansen A/S

”Jeg finder bogen og specielt de cases, der behandles, aldeles fremragende”

Adm. direktør, Lars Kongstad, Flexo Wash A/S

”Med Strategi i vindervirksomheder fik vi inspiration til en global vækststrategi”

Penge & Privatøkonomi – Børsen

”Dette er den syvende, reviderede udgave af den første og eneste danske bog om, hvilke strategier der producerer vindervirksomheder”

Køb ”Strategi i vindervirksomheder”

Pris: 560,00 kr. ekskl. moms – FRI FRAGT.

Gennem Vinderstrategi A/S kan du bestille bogen, og få mulighed for en personlig signering af Mikael Vest – angiv venligst dit ønske om dette i kommentarfeltet, når du bestiller. Bogen sendes med PostNord inden 1-3 hverdage efter din bestilling, og leveres direkte til din dør.

Vi glæder os til at modtage din bestilling.

560,00 kr. ekskl. momsTilføj til kurv

Læseprøve – Strategi i vindervirksomheder

Download en gratis læseprøve af bogen og modtag samtidig nyheder og blogindlæg fra Vinderstrategi A/S

  • Bronze: Gør-det-selv-kit

    995,00 kr. ekskl. moms
    Alt for ofte oplever vi at strategi er noget der desværre kun er på et stykke papir, og at strategi er noget virksomheden har. I Vinderstrategi A/S lever vi efter at strategi skal være noget virksomheden gør, og arbejdet med strategi skal være overskueligt, implementerbart og eksekverbart – og med de rette værktøjer er vi sikre på at det kan lade sig gøre. Gør-det-selv kits udsprang af tre webinars vi afholdte i marts 2020. Formålet med de tre webinars, var at vi ønskede at give alle danske virksomheder de bedste vilkår for at arbejde med strategi i virksomheden. De tre webinars tager udgangspunkt i strategiens tre faser; nutid, fremtid og action. Men.. Vi synes ikke at andre der ikke var med på de tre webinars skal snydes for det indblik, inspiration og overblik som de tre webinars giver. Derfor har vi nu udviklet tre forskellige pakker – skræddersyet til lige præcis det behov du har. Omend det er bronzepakken til dig som er selvkørende, og ønsker inspiration, eller om det er guldpakken til dig, der har brug for specifik rådgivning fra en ekstern sparringspartner.  
  • Sølv: Gør-det-selv-kit

    1.550,00 kr. ekskl. moms
    Alt for ofte oplever vi at strategi er noget der desværre kun er på et stykke papir, og at strategi er noget virksomheden har. I Vinderstrategi A/S lever vi efter at strategi skal være noget virksomheden gør, og arbejdet med strategi skal være overskueligt, implementerbart og eksekverbart – og med de rette værktøjer er vi sikre på at det kan lade sig gøre. Gør-det-selv kits udsprang af tre webinars vi afholdte i marts 2020. Formålet med de tre webinars, var at vi ønskede at give alle danske virksomheder de bedste vilkår for at arbejde med strategi i virksomheden. De tre webinars tager udgangspunkt i strategiens tre faser; nutid, fremtid og action. Men.. Vi synes ikke at andre der ikke var med på de tre webinars skal snydes for det indblik, inspiration og overblik som de tre webinars giver. Derfor har vi nu udviklet tre forskellige pakker – skræddersyet til lige præcis det behov du har. Omend det er bronzepakken til dig som er selvkørende, og ønsker inspiration, eller om det er guldpakken til dig, der har brug for specifik rådgivning fra en ekstern sparringspartner.
  • Guld: Gør-det-selv-kit

    2.950,00 kr. ekskl. moms
    Alt for ofte oplever vi at strategi er noget der desværre kun er på et stykke papir, og at strategi er noget virksomheden har. I Vinderstrategi A/S lever vi efter at strategi skal være noget virksomheden gør, og arbejdet med strategi skal være overskueligt, implementerbart og eksekverbart – og med de rette værktøjer er vi sikre på at det kan lade sig gøre. Gør-det-selv kits udsprang af tre webinars vi afholdte i marts 2020. Formålet med de tre webinars, var at vi ønskede at give alle danske virksomheder de bedste vilkår for at arbejde med strategi i virksomheden. De tre webinars tager udgangspunkt i strategiens tre faser; nutid, fremtid og action. Men.. Vi synes ikke at andre der ikke var med på de tre webinars skal snydes for det indblik, inspiration og overblik som de tre webinars giver. Derfor har vi nu udviklet tre forskellige pakker – skræddersyet til lige præcis det behov du har. Guldpakken til dig, der har brug for specifik rådgivning fra en ekstern sparringspartner.
  • Franchising

    240,00 kr. ekskl. moms
     Franchising er en håndbog der grundigt gennemgår alle de emner, der er relevante i forhold hertil. Den behandler samarbejdet i franchisekæden, økonomien, juraen og meget mere. Det er både en bog for udbyderen af franchisekoncepter og for franchisetageren.
  • Strategi i øjenhøjde

    240,00 kr. ekskl. moms
     ”Strategi i øjenhøjde – 50 klummer der får din strategi til at virke” indeholder en unik samling af klummer, der rummer en række strategiske overvejelser, så du nemmere kan tackle de strategiske udfordringer, din virksomhed står overfor.
  • Strategi i vindervirksomheder

    560,00 kr. ekskl. moms
     ”Strategi i vindervirksomheder” er den eneste danske bog, der indeholder opskriften på, hvordan du fører din virksomhed frem mod at blive en vindervirksomhed®